25/6/2009

2009-06-25 Agnes & Tony wedding, Congratulation!!!

俗語都有話:郎才女貌,見到Agnes同Tony就明白晒啦! 係言談中,感覺Agnes本身都好聰明可人,....不過係老公面前....果份崇拜感即刻出晒嚟.....立刻變得小鳥依人....好幸褔的一對.....




呢個粉紫色禮帽是最新自家製頭飾之一,新娘子Agnes飲頭啖湯.....佢皮膚白淨,最合嬌柔色系....carry得好靚....

>> SEE FULL ALUBM...


伴娘Mandy係新娘子的胞妹....我感覺佢好有氣質....特別幫佢設計咗這個公主頭.......
哈哈.....佢話我知佢好開心...個頭佢好鍾意.....我都要話佢知....我仲開心....因為無嘢滿足過客人的讚賞.....keke


新娘子的好朋友....唔知點解我總覺得佢有幾分似葉童...佢皮膚本身都好好....重點只要係眼同眉都加多點工夫就靚上加靚啦。佢本身頭髮好真好貼.....不過我給佢化妝時,有一個好強的靈感,要營造曲髮古典美....好開心呀.....其他姊妹都不約而同都讚不絶口...........她立即大聲問她們知不知點解咁靚.................? 原因係佢本身個人靚, 化妝師手勢好好......咪有咁靚效果囉)....即時全場大笑.....氣氛好好...

0 留言:

發佈留言

Thanks for your comment

Blogger template 'FlowerFlush' by Ourblogtemplates.com 2008